Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone.
Strona główna » W jaki sposób sprawdzać auto przy kupnie i w jaki sposób wygląda pierwszy serwis po kupnie?

W jaki sposób sprawdzać auto przy kupnie i w jaki sposób wygląda pierwszy serwis po kupnie?

W jaki sposób sprawdzać auto przy kupnie i w jaki sposób wygląda pierwszy serwis po kupnie?

Niezmiernie ważnym detalem pracy silnika jest elastyczność. Musimy zwrócić uwagę na ten parametr kupując samochód. To od niego zależy sprawne wyprzedzanie. W wypadku porównania tych samych wozów o podobnej pojemności oraz mocy najważniejszym detalem różnicującym je będzie właśnie elastyczność. Dla zwykłego użytkownika samochodu oznacza ona możliwość płynnego przyspieszenia od najniższych obrotów na danym biegu do najważniejszych. Mierzymy ją w Nm, czyli newtonometrach. To jednostka stworzona umyślnie dla określenia tego parametru. W powszedniej jeździe istotna jest reakcja samochodu na wciskanie pedału gazu. W autach, w jakim miejscu mamy mały moment obrotowy oraz elastyczność mocniejsze wciśnięcie pedału gazu nie da takiego efektu, jak w przypadku wielkich obydwóch parametrów w innym pojeździe.

Skutkiem tego również ważne jest, by płynnie przemieszczać się oraz nie troskać się o wyprzedzanie wybranie maksymalnie wysokiego momentu obrotowego, który zapewni nam wysoką elastyczność. Komfort jazdy jest o wiele wyższy, kiedy zastosujemy jak wyeliminować zgrzyty przy zmianie biegów. Jednym z najistotniejszych elementów w budowie samochodu jest skrzynia biegów. Od ich przełożeń zależy to jak błyskawicznie będziemy mogli uzyskiwać optymalne prędkości i weselić się jakością prowadzenia. Im dłuższe przełożenia tym dłużej możemy przyspieszać na jednym biegu. Najnowsze rozwiązania w skrzyniach biegów obok legendarnych już automatach to skrzynie o oznakowaniu DSG. Cechą specyficzną jej budowy jest przeznaczenie podwójnego sprzęgła. Jest to wymysł niemieckiego koncernu samochodowego Volkswagen.

Jako pierwszy model wozu w jakim została zastosowana był Golf R32 na początku roku 2003. Już wówczas było wiadome, że budowa i działanie tej skrzyni biegów będzie docenione w późniejszym czasie i coraz więcej wozów będzie wyposażone właśnie w tą przekładnię. Podstawą działania skrzyni biegów DSG jest zastosowanie wspomnianego podwójnego sprzęgła, gdzie jedne obsługuje biegi parzyste, a drugie biegi nieparzyste. Naturalnie sześciostopniowe zestrojenie całości jest niezmiernie porządne oraz efektywne.

ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Dodaj komentarz